DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

*******Maikluv blog********

Rasy

Human

 

 

Grain Kain s pýchou křičel k celému světu a vštípil duchy do své formy. Výsledek byl katastrofální. Jeho potomci byly slabí, hloupí, lstivý a zbabělí. Všichni Kainovým výtvorem pohrdali. Aby Kain překonal své hanebné selhání, opustil své potomky a na nějaký čas se ukryl před zraky ostatních. Jeho potomci jsou dnes nazýváni lidmi.


Lidé v Lineage II jsou podobní lidem v reálném světě. Lidé mají nyní největší sílu a populaci na kontinentech.

Zvláštní schopnosti Lidí:
Ačkoli lidé nevlastní žádné zvláštní schopnosti, jejich silná stránka je skutečnost, že mohou proniknout do mnoha povolání.

Základní vlastnosti Lidí:
Lidé jsou vyvážení ve všech povolání.



 

 

Lidská vesnice – Mluvící Ostrov (Talking Island Village)
Mluvící ostrov je vzdálen od jižního pobřeží Gludio Territory a je navštěvovaná začínajícími rytíři a mystiky. V minulosti když Elfská rase vládla kontinentu, byla na ostrově založena škola kouzel sloužící lidem.

Po odchodu Elfů, několik Kouzelníků začalo s magickou školou jako místem vhodným pro vzdělávání talentovaných mystiků. Navíc od doby kdy byl na ostrově otevřen Cedrikův sál, mnoha začínajících rytířů začalo navštěvovat ostrov kvůli tréninku.

 




• Human Fighter (Lidský bojovník)
Povolání HF je základním typem Bojovníka. Postavy se učí základům boje s nejrůznějšími zbraněmi a získají základní trénink v fyzickém boji. Styl hry za Human Fightera: Povolání Bojovníků závisí na fyzické síle. Bojovníci používají meče, dýky a tupé zbraně. Jejich síla je v boji na blízko (melee). Nicméně, Bojovník se může cvičit a eventuálně i specializovat na střelbu z luku a stát se specialistou na boj z dálky. Toto povolání se vyznačuje velkou sílou a agilitou. Jestliže chceš ubíjet příšery nebo chceš být vyjímečný v zuřivém obléhání hradu, staň se Bojovníkem.

Vlastnost INT STR CON MEN DEX WIT
Hodnota 21 40 43 25 30 11

• Human Knight (Rytíř)
Rytíři dostávají vojenský výcvik od státní organizace (nebo organizace odpovídající velikosti). Pro získání statutu Rytíře se člověk musí zaregistrovat v nejakém rytířském spolku. Rytíři považují čest za svou nejvyšší prioritu a jsou ochotni položit svůj život za svou vlast a za svého krále. Jejich základním vybavením jsou jednoruční meč a štít.
Styl Hry: Povolání Knight se specializuje na fyzický boj z blízka se zaměřením na obranu. Jejich obranné schopnosti jsou excelentní a jejich samoléčící dovednosti jim dovolují boj po dlouhou dobu bez asistence spolubojovníků. V boji ve skupině, se Knighti zaměřují na odvedení pozornosti a útoků příšer na sebe - to dovoluje ostatním spolubojovníkům příšeru zabít.

• Dark Avanger (Temný mstitel)
Narozdíl od paladina, který používá většinou bílou magii, používá Temný mstitel černou magii k zničení svých protivníků. Pohlcuje životní energii z mrtvol a odráží část zranění na své protivníky.





• Paladin (Paladin)
Paladin se modlí k bohům o sílu ochraňovat všechny drahocennosti a porazit zlé síly, které se mu postaví. Dokáže se sám léčit a snaží se v boji ochránit všechny členy své družiny.





• Rogue (Tulák)
Tuláci jsou bojovníci, kteří považují mrštnost za důležitější než hrubou sílu - a zisk za důležitější než čest. Narozdíl od Rytířů a Válečníků spoléhají i na útok zdálky. Preferují dýky, luky a lehké zbroje místo velkých zbraní a těžké zbroje, které by jen ztěžovaly jejich obratné útoky. Hlavní úkoly Tuláků zahrnují průzkum, špionáž a zákeřné vraždy. Vyjímečně může být skupina Tuláků využívána jako armáda lučeštníků.
Styl hry: Hra za postavu Rogua může být neuvěřitelně riskantní. Vše závisí na uhýbání před útoky (evasion), vyzbrojený bývá dýkou a lukem, pro Rogua může být obtížné bojovat s příšerami na vysokých levelech osamotě. Při hře ve skupině, měl by se Rogue vyhýbat první linii. V mnoha bojových situacích, může být užitečný díky vysoké šanci na kritický útok a útočení z povzdálí s použitím svých lučištnických schopností.

• Treasure Hunter (Lovec pokladů)
Známý též jako: "dýka číhající ve tmě" jedná na základě svých vlastních cílů. Dokáže se vyhnout svým nepřátelům nebo vrazit dýku do zad.





• Hawkeye (Orlí oko)
Spíš než dýkou ohrožuje své nepřátele zdáli lukem. Společně ve skupině s ostatními se jeho síly násobí. Proti jednomu protivníkovi je až neuvěřitelně přesný a více nepřátel dokáže zasypat přívalem šípů.




• Warrior (Válečník)
Válečníci se specializují na použití fyzických sil. Jelikož Válečníci nejsou členy pravidelné armády, většinou preferují samostatnou práci. Zaměřují se na rozvíjení bojových dovedností s různými zbraněmi. Vzhledem ke svému zaměření na zlepšení svých schopností si většinou od ostatních lidí udržují určitý odstup. Válečníci často žijí na okrajích vesnic a přijímají nekultivovaný životní styl.
Herní styl: Povolání Warrior se specializuje na fyzický boj z blízka se zaměřením na útočné dovednosti. Warrioři koncentrují svoje úsilí na zvyšování útočných dovedností a zabíjění příšer. Při boji ve skupině, Warrioři přijímají roli tanku. Jejich primární dovednosti a výhody jsou ve způsobování zranění, a to hodně.

• Warlord (Pán boje)
Více než na boj jeden proti jednomu se specializuje na boj jednoho proti mnoha a používá tyčové zbraně s dlouhým dosahem. Svým útokem dokáže řadu nepřátel omráčit a vyřadit z boje. Jeho síly se plně projeví v boji proti velkým skupinám nepřátel, jako například při obléhání hradu.




• Gladiator (Gladiátor)
Nikdo není lepší bv boji jeden na jednoho než Gladiátor. Jeho nepřátelé se mohou jen neúspěšně snažit vyhnout jeho útokům. Umí několik speciálních útoků a ovládá několik druhů zbraní.

• Human Mystic (Lidský mystik)
Povolání HM se zajímá o síly obklopující svět. Postavy objevují a využívají tyto síly. Díky tomu, že mají tendence zůstávat vzadu a číst v tlustých knihách nebo provádět experimenty s rozličnými materiály, nemají u ostatních zrovna dobrou reputaci. Bývají považováni za pilně studující kouzelníky, kteří jednou budou velmi mocní. Obyčejně se objevují jako postavy oděné v róbách a držící hůl, která jim pomáhá při kouzlení. Ovládají základní útočnou a léčící magii.
Styl hry za Mystika: Člověk, na rozdíl od Orků, ovládá všechny základní druhy magií zahrnující magii elementálů, bílou magii, podpůrnou magii, černou magii, a vyvolávací magii. Human Mystic, který hraje solo, hojně využívá útočné kouzlo Wind Strike. Co se týká fyzického boje na blízko, nemá Human Mystic srovnatelné vlastnoti s Fighterem.

Vlastnost INT STR CON MEN DEX WIT
Hodnota 41 22 27 39 21 20

• Human Wizard (Lidský mág)
Lidští mágové rozdělují magické síly na čtyři základní elementy plus světlo a temnotu. Poté soustředí sílu těchto elementů a zkombinují je pro využití ve svých kouzlech. Většina Lidských mágů pochází z Iwory Tower nebo jsou učedníci mágů, kteří z této věže přišli už před dávnými časy. Mohou používat středně silnou elementární magii, černou magii a vyvolávací magii.
Styl hry: Human Wizard se zaměřuje na magii elementálů, vyvolávací magii a černou magii. Umí vyvolat příšeru a použít ji jako tank, nebo absorbovat HP z těla a přeměnit HP na MP. Při hře ve skupině, Human Wizard způsobuje velká zranění pomocí silných kouzel.

• Sorcerer (Čaroděj)
Čaroděj je matoucí osoba, která čerpá sílu samotných elementů k sesílání velmi mocné magie. Dokáže své nepřátele sežehnout proudem ohnivých kouzel, nebo je všechny ve svém okolí uspat.






• Necromancer (Nekromant)
Nekromanti využívají síly temnot používáním černé magie titánů. Dokáží si privolat nemrtvé služebníky nebo mohou nechat vybuchnout mrtvoly svých nepřátel.





• Warlock (Vyvolávač)
Vyvolávači považují magické síly za živoucí bytosti. Dokáží vytvořit něco z ničeho použitím vyvolávačské magie nejvyšších úrovní. Jako ostatní povolávači se zapojují do bitvy pouze zprostředkovaně léčením a posilováním svých služebníků.



• Cleric (Kněz)
Kneží jsou Lidští mystikové, kteří si propůjčují moc bohů k provádění zázraků. Přestože často patří k nějaké církvi, někteří z nich se odmítají ztotožnit s jediným náboženstvím a jednají pouze na základě svých osobních zásad. Jejich magie je většinou používána k pomáhání ostatním lidem. Díky podstatě své profese se často vydávají na poutě kvůli svému náboženství.
Styl hry: Clerici se zaměřují spíš na bílou a podpůrnou magii než na útočnou magii. Při hře sólo, Cleric nosí lehké brnění a posiluje svoje schopnosti pomocí magie. Nicméně jsou pomalí bojovníci s nízkou fyzickou zručností. Pokud ale mají své léčivé schopnosti mohou bojovat samotně. Vzhledem k tomu, že Cleric používá jak podpůrnou magii tak i bílou magii, je užitečný při hře ve skupině hlavně díky kouzlům Might, Shield, a Heal. V kritických situacích má Cleric v zásobě ovládací kouzla jako třeba Sleep.

• Bishop (Biskup)
Biskup je svatá osoba tohoto období,která přináší zázraky léčení a uzdravování té nejvyšší úrovně. Pokud je donucen, tak bude bránit sám sebe. Biskup dokáže vyléčit různé druhy zranění a používá specializovanou magii proti nemrtvým.




• Prophet (Věštec)
Věštec posiluje své spojence a oslabuje své nepřátele pomocí nejvyšší úrovně podpůrné magie. S požehnáním svých bohů je schopen zvýšit množství fyzické i mentální síly nebo je schopen se sám teleportovat do vesnice.


Elves



"Rasa elfů byla moudrá a dokázala používat magii. Nebyli však tak moudří jako obři a proto je obři nechali pracovat v politice a magickém umění."


Rasa Elfů uctívá bohyni vody a přírody. Elfové mají štíhlá a pružná těla, dlouhé uši a krásné jemné rysy. Během doby obrů, měli mezi rasami nejvyšší místo. Když byli obři zničeni, síla a vliv Elfů byl oslaben. V dnešní době obývají pouze část lesa na hlavním kontinentu.

Zvláštní schopnosti Elfů:
Jejich schopnosti se slušně vyrovnají schopnostem ostatních ras. Mohou zadržet dech na delší dobu a také mohou skákat z větší výšky než ostatní.

Základní vlastnosti Elfů:
Elfové jsou moudří a bystří. Jsou rychlí v útoku, rychle běhají, a také rychle kouzlí. Mají také výborné vlastnosti pro své lukostřelce a velmi dobře vyhýbají nepřátelským ranám.




Elfská vesnice
Od starodávných časů, byla vesnice nacházející se nad jezerem obydlena Elfy, kteří žili v harmonii s blízkým lesem a vzkvétali pod ochranou Worldtree Glade. Po tom, co byli zrazeni Lidmi, 12 Starších Elfů vykouzlilo mocné kouzelné pole okolo lesa aby zabránili ostatním rasám od vstupu. Nicméně během války s DE bylo sedm Starších zabito a síla magického pole okolo Elfského lesa byla oslabena. Mladí elfové navrhovali že by měli přestat žít v izolaci od okolního světa a jejich požadavku bylo vyhověno. Jako výsledek bylo magické pole úplně odstraněno a dlouho ukrytá elfská pevnost byla konečně odhalena okolnímu světu.

The Worldtree Glade

The Worldtree Glade je domovem Mother Tree – největšího a nejstaršího stromu na světě. Říká se že bohové používali Mother Tree k vytvoření elfské rasy. Od té doby poskytuje Mother Tree ochranu lesu a jeho obyvatelům. Ačkoliv WorldTree Glade je přítomný v každé elfské osadě, původ všech stromů je ze semen Mother Tree. Okolo WorldTree Glade utočí strážci na vetřelce z ostatních ras a chrání elfy. Nerupa , starodávný pavouk, zavázán k ocrhaně elfů po domluvě s Mother tree, se tam nachází také.






• Elven Fighter (Elfský bojovník)
Elven Fighters jsou fyzicky trénovaní k ochraně lesa a svých elfích soukmenovců před nejrůznějšími nepřáteli, včetně příšer, Lidí a Temných Elfů. Bojovníky se stávají mladí Elfové se silným tělem i myslí, kteří příležitostně opouštějí les a cestují daleko za nebezpečím. Mezi jejich základní vybavení patří meč a kožené brnění.
Styl hry za Elven Fighter je podobný jako za ostatní bojovníky. Nicméně, díky vysoké obratnosti (DEX) mají rychlé pohyby a útok. Ačkoliv vládnou skvělou lukostřelbou a uměním rychlého uhýbání, jejich útoky nejsou tak silné jako útoky ostatních ras. Elven Fighters také ovládají léčící magii, kterou mohou na sebe sesílat.

Vlastnost INT STR CON MEN DEX WIT
Hodnota 23 36 36 26 35 14


• Elven Knight (Elfský rytíř)
Elven Knights jsou trénovaní v šermu na profesionální úrovni. Díky tomuto tréninku mají efektivní útočné i obranné schopnosti, nosí mithrilové brnění a zbraně, se kterými svoje dovednosti nejlépe využívají.
Styl hry za Elven Knights je odlišný od hry za ostatní rytíře díky jejich vysoké agilitě a schopnosti sesílat uzdravující kouzla. Jejich rychlý pohyb a kouzlení z nich dělá žádané spolubojovníky.

• Temple Knight (Templář)
Temple Knight, který vyrostl až do výšin šermířství, využívá sílu Bohů světla a vody jak pro svou magii, tak pro svůj meč. Na bojišti vyvolává cubic na pomoc v útoku pomocí Summon Storm Cubic nebo cubic, který mu obnovuje fyzické síly kouzlem Summon Life Cubic.

• Sword Singer (Zpívající meč)
Swordsinger má nádherný hlas, kterým zvyšuje morálku svých spolubojovníků a pomáhá jim v boji. Umí i obnovovat jejich fyzické síly pomocí Song of Life nebo zvyšovat obrannou sílu spolubojovníků kouzlem Song of Earth. Zvuk Swordsingerova hlasu je vítaný v každé skupině.

• Elven Scout (Elfský skaut)
Někteří Elfové preferují luky před meči, z těchto Bojovníků se stávají Elven Scouts. Žijí pohodlně venku v lese, jejich základní výbavou je luk, dýka a lehké brnění.
Styl hry za Elven Scouta je podobný jako za Rogue, jehož schopnosti se nejlépe hodí do lesa. Jeho léčící a podpůrná magie je výhodou v každé skupině. Díky vysoké obratnosti (DEX) a rychlým pohybům bývají excelentními průzkumníky a mistři útoků z dálky.

• Plains Walker (Stepní chodec)
Plainswalker, který je přivyklý životu venku více než v uzavřeném prostoru, je dobrodruh vycvičený ve všech oblastech boje a průzkumu. Útočí na protivníky ze zadu s použitím Backstab, umí také odlákat příšeru od svojí skupiny pomocí Lure.

• Silver Ranger (Stříbrný hraničář)
Silver Ranger je ideální Elfí válečník v boji s lukem. Ovládá Double Shot, kterým vystřekí dva šípy rychle po sobě a Burst Shot, kterým zasáhne několik nepřátel v určitém okruhu.

• Elven Mystic (Elfský mystik)
Podobně jako lidští kouzelníci, používají elfští mystici útočnou a uzdravovací magii, stejně tak se oblékají do rób a nosí hole. Magickou moc si půjčují od duchů a zaměřují se na trénovaní magických dovedností.
Herní styl je podobný jako u Human Mystika, ovšem Elven Mystic má vyšší WIT a díky tomu i rychlejší kouzlení, stejně tak vyšší rychlost pohybu. Elven Mystik neumí používat černou magii.


Vlastnost INT STR CON MEN DEX WIT
Hodnota 37 21 25 40 24 23


• Elven Wizzard (Elfský kouzelník)
Elven Wizardi rozdělují magické síly světa na čtyři elementy, podobně jako na světlé a černé. Zesilují účinky těchto elemtů a magicky je kombinují. Elven Wizardi ovládají středně náročnou elementální magii a vyvolávaní. Herní styl za Elven Wizarda je podobný jako za ostatní Wizardy jiných ras, ovšem, charakteristika magie, kterou ovládají, a typy stvoření, která vyvolávají, jsou odlišné. Ačkoli rychle kouzlí, síla magických útoků Elven Wizardů je slabší, neovládají také černou magii.

• Elemental Summoner (Vyvolávač elementálů)
Elemental Summoner používá v boji služebníky a ovládá nejrůznější typy vyvolávacích kouzel. Stejně jako ostatní vyvolávači, účastní se bitev prostřednictvím služebníků. Služebníkům zvyšuje obranou fyzickou i magickou sílu kouzly Servitor Physical Shield a Servitor Magic Shield. Elemental Summoner umí i zvyšovat útočnou sílu pomocí Servitor Haste.

• Spell Singer (Zpěvák kouzel)
Spellsinger je velmi blízký s magií elementálů a primárně ovládá magii, která pochází z vody. Umí kouzlit štít nazvaný Freezing Skin, který od něho odvrací zranění a střílí ledová ostří kouzlem Ice Dagger na nepřítele.

• Elven Oracle (Elfský věštec)
Elven Oracle je Mystik, který získává sílu Bohů k vykonávání zázraků. Sice má podobné schopnosti jako Human Cleric, vyznává ale odlišné Bohy, stejně tak ovládá jiná kouzla a dovednosti.
Styl hry za Elven Oracle je podobný jako za Clerica. Nicméně, Elven Oracle se rychle pohybuje, rychleji kouzlí a zaměřuje se na odlišné dovednosti.

• Elven Elder (Elfský stařešina)
Elven Elder zaujímá přední místo v náboženství Vody, pomáhá spojencům pomocí nejrůznějších podpůrných kouzel. Zvyšuje obranou moc štítů kouzlem Bless Shield. Když je nejhůře, umí seslat na nemrtvé Might of Heaven

Dark Elves


Dark Elfové kdysi byli součástí kmenů elfů, ale byli vykázáni poté co se naučili černou magii za účelem získat sílu na boj proti lidem. Boj prohráli, ale pokračovali v učení temných umění. Dark Elves mají podobný vzhled jako jejich elfští příbuzní, ale jsou vyšší, mají modro-šedou kůži a stříbrné vlasy. Následují Shilien, bohyni smrti.

Speciální schopnosti rasy:
Ve srovnání s ostatními rasami, Elfové můžou déle udržet dech a lépe snášejí skoky z vysokých míst.

Základní charakteristika:
Protože mají vyšší STR a INT, jejich útočná schopnost je vysoká.




Základní vesnice temných elfů
Vesnice Dark Elfů, kde je atmosféra děsivá a ponurá, se nachází v obrovské jeskyni v zamlženém horském pásmu na severu. Horní část vesnice se honosí vysokým stropem který je vyztužen železnými podporami. Dole je temné jezero uprostřed kterého se tyčí socha Shilen. Ačkoliv je vesnice temná, nemají její obyvatelé problém najít cestu. Kvůli prokletí které na ně seslali stromoví Elfové, jsou těla temných elfů citlivá na sluneční světlo, ale naopak mají velmi vyvinutý orientační smysl v temnotě.








Palus Knight
Pallus Palus Knight je bojovník, který má šermířský výcvik na profesionální úrovni. Za účelem získání schopnosti efektivnějšího útoku a obrany, stále pokračuje v tréninku šermu a také používá zbraně a brnění na kterých můžou nejlépe zužitkovat bojové schopnosti Dark Elfů.
Způsob hraní:
Způsob hraní Palus Knightů je podobný způsobu ostatních rytířů, ale s vyšší útočnou schopností. Palus Knight má mnoho skillů zaměřených na velkou damage.


Assassin
Assassin Dark Elfové kteří preferujou používání luků pře meči se stávají Assassiny. Jsou to tajemní bojovníci vyzbrojení luky a dýkami v light armoru (za účelem rychlého pohybu).
Způsob hraní:
Způsob hraní Assassinů je podobný způsobu člověka loupežníka (Rouge). Assassinové však ale mají vyšší útočnou schopnost a přístup ke kouzlům a skillům zaměřených na zvýšení poškození a ničení nepřátel.


Shilllien Knight (rytíř Shillien)
Narozdíl od Temple Rytířů, kteří používají magii světla a vody, Shillien rytíři používají magii temnoty a vody jako doplněk ke svým schopnostem s mečem. Shillien rytíř vysává fyzickou sílu protivníků skillem Summon Vampric Cubic nebo Summon Viper Cubic, nebo může vyvolat otrávenou krychli (cubic). Shillien knight může také zasáhnout bleskem své nepřátele užitím skillu Lightening Strike.


Bladedancer (čepelový tanečník)
Bladedancer užívá dvou mečů a zvyšuje schopnost členů družiny tancem. Pomáhá lovit zvýšením útočné síly členů družiny díky Dance of Warrior. Bladedancer také zvyšuje kritické zranění členů družiny užitím Dance of Fire.


Abyss Walker (Chodec peklem)
Abyss Walker je vycvičený v boji a průzkumu, specializuje se na úkladné vraždy. Využívá stejné techniky jako lidský Mercenery – Silent Move a Backstab, ale má větší útočnou sílu. Nicméně díky jeho relativně malé fyzické síle je Abyss Walker znevýhodněn v přímém souboji.


Phantom Ranger (Přízračný Tulák)
Phantom Ranger zachází zručně s lukem a používá podobné způsoby jako ostatní lučistníci, má také skvělou sílu útoku. Phantom Ranger oslabuje obranou sílu nepřátel díky kouzlům a může obtěžovat protivníky na dlouhou vzdálenost užitím Double Shot, když vystřelí dva šípy ihned po sobě.


Shillien Templar (Shillienin Templář)
Mezi Shillien Knight, následovníky bohyně podsvětí, Shillen, se říká že tito rytíři jsou jí požehnaní. Mistři černé magie, kteří také cvičí rozličné vyzívající magické schopnosti


Spectral Dancer (Spektrální Tanečník)
Spectral Dancer je Temný Elfský rytíř, který je schopen vyvolat bouři smrti a ničení díky tanci jeho dvou mečů. Bladedancer představuje nebezpečí pro nepřátele díky jeho tanci s meči avšak dokonce silnější,ale na druhou stranu velmi vzácní tanečníci, kteří využívají hrozivou rychlost a sílu jsou popisování jako Spectral Dancers.


Ghost Hunter (Lovec Duchů)
Titul udělovaný nejdokonalejším Abyss Walkerům, se nazývá Ghost Hunter. Ten kdo dosáhne tohoto titulu musí být známý pro jeho hbitou a ničící útočnou schopnost. S výjimkou veteránů velmi málo žijících Abyss Walkerů dosáhlo tohoto postavení.


Ghost Sentinel (Přízračný strážce)
Pokud mezi Elfy plní funkci elitních lučištníku Moonlight Sentinel, pak u Dark Elfů tento post zaujímá Ghost Sentinel. Jejich hlavní prioritou je schopnost ničit, říká se jim Ghost Sentinels, protože ať jejich cílem cokoliv, vždycky to zanikne.







Dark wizzard
DarkWizzard Dark Wizardi rozdělili světovou magickou sílu na 4 elementy, stejně tak jako světlo a temnotu. Pak zvýšili sílu těchto elementů a spojili je ve svoji magii. Dark Wizardi dokáží používat na střední úrovni elementární magii, černou magii a svolávácí kouzla (summon magic).
Způsob hraní:
Způsob hraní Dark Wizardů je podobný stylu ostatních Wizardů, ale jejich magie a typy jejich summonů jsou rozdílné od Wizardů jiných ras. Jako temní kouzelníci mají silné kouzla, za to však ale nízkou rychlost obnovování many.


Shillien Oracle
ShillienOracle Shillien Oraclové jsou mystici, kteří si vypůjčili sílu od bohů – zvláště od Shillien – aby vykonávali zázraky. Ačkoliv mají podobné schopnosti jako Clericové a Oraclové, uctívají jiné bohy a mají rozdílná kouzla a skilly.
Způsob hraní:
Způsob hraní Shillien Oraclů je podobný stylu Clericů a ostatních Oraklů. Shillien Oraclové však mají přístup k jiným buffům a kouzlům.


Spellhowler
Spellhowler používá nejvyšší stupeň elementární magie. Je něco mezi Kouzelníkem a Nekromantem, kouzlí po zapůjčení síly z větru. Spellhowler působí silnou škodu zakouzlením Tempest (vichřice), která vytvoří tornádo okolo cíle, nebo může vykouzlit Hurikán ke střílení větrných ostří z dálky.


Phantom Summoner (Přízračný Vyvolávač)
Phantom summoner je proslulý vyvoláváním zlých duchů. Zapojuje se do bitev zvyšováním obraných sil jeho sluhů přes Servitor Physical Shield. Na zvyšování magické obrany používá kouzlo Servitor magic Shield. Phantom Summoner může také zvýšit rychlost útoku svých přisluhovačů díky Servitor Haste.


Shillien Elder (Shillienin Starší)
Shillien Elder je mistr nejvyšší úrovně v podpůrné magie – jeho zastrašující reputace zasévá strach do jeho nepřátel. Kouzlí rozdílná podpůrná kouzla, zahrnujíc Purify které léčí otrávení, krvácení a paralýzu spojenců. Útočná síla zbylých členů družiny je velmi zvýšena pouhou přítomností Shillien Elder.


Storm Screamer
Storm Screamer jsou nejdokonalejšími Spellhowlery, kteří praktikují nesrovnale silná kouzla, sotva byli vyjmuti z pozic těch kteří, reprezentují Ivory Tower, tak byli poskvrněni černou magií.


Spectral Master (Spektrální mistr)
Nejzkušenější z Phantom Summonerů, kteří dokáží vyčarovat příšery, jež spí v pekle, Spektral Master je nejdokonalejší DE vyvolávač, který dosáhl nového stádia síly díky vizím minulých ér.


Shillien Saint (Shilenin Svatý)
Silně věřící následovníci Shillien Saints jsou uctívači Mother Shilen, kteří spí ve stinných propastech podzemí. Jsou označováni za kněží pekla se schopnostmi vykonávat starodávné zázraky Shillen Elder které byly považovány za zapomenuté. Jsou také nadějí všech DE, jež věří že Shillien Saints budou zvěstovateli příchodu nového světa s návratem temných bohů.

Orc



Orkové jsou rasou ohně. Mezi ostatními rasami vynikají svou silou. Po zničení obrů byli schopni vyhnat Elfy a stát se nejsilnější rasou na Adenu. Později však byli poraženi spojenou armádou Elfů a Lidí. Dnes žijí v arktické oblasti Elmore.

Speciální schopnosti rasy:
Mají silné rezistence na negativní vlivy jako je například jed nebo nemoc.

Základní charakteristika:
Orkové mají velikou sílu a maximální HP a MP úroveň. Rychle se zotavují. Nicméně jsou pomalí jak v útoku a pohybu, tak i v kouzlení. Jsou špatní lučistníci.




Základní vesnice orků
Orc village se nachází na Immortal Plateau. Vesnice je obklopena vysokými a statnými hradbami, díky kterým vypadá toto místo spíš jako vojenská pevnost, než domácká usedlost. V centru vesnice je strážný oheň, kteří hoří věčným a svatým ohněm Paagria. Na tomto místě Orkové pokračují ve cvičení sama sebe, v přípravě na budoucnost, kdy se opět pokusí získat vládu nad celým kontinentem.






Orc fighter (Orkský válečník)
Bez ohledu na pohlaví jsou všichni Orkové v mládí trénovaná na roli Válečníků. Na základě jejich obrovské síly, Orc Fighterové získávají zvláštní trénink v dvousečných a tupých zbraních. Méně obvyklé je také užívání válečných rukavic nebo pěstních čepelí, které se užívají v bojovém stylu Tangsu. Namísto brnění někteří orkové nosí tetování magického významu, které jsou tetována na různé částí jejich těl.
Způsob hraní:
Styl Ork Fightera se podobá ostatním válečníkům. Ork Fighter má větší sílů a kratší dobu zotavení, proto je vhodný pro začínající hráče. Nicméně jejich nízká obratnost (DEX) způsobuje pomalý pohyb a útok. Jejich šance na zásah a úhyb je taky nízká.


Orc Raider (Nájezdník)
Nájezdníci jsou Bojovníci, které vytříbili své válečné umění a zdokonalili schopnosti ovládat zbraně. Jsou hlavní bojovou silou Orků.
Způsob hraní:
Herní styl Orc Raidera je podobný jako styl ostatních válečníků, ale v porovnání s bojovníky ostatních ras, využívají víc skillů, které závisí na fyzické síle.


Monk (Mnich)
Orkské náboženství spočívá v uctívání Paagria. Orksá Rada Starších vybírá mezi Orc fightery ty, kteří chtějí vylepšit svoji fyzickou sílu, raději než se spoléhat na zbraně. Tito orkové jsou trénováni na Monky. Monk, který se rozhodl pro způsob síly a ohně, nevyužívá zbraně, ale učí se Tangsu, které vede k zdokonalení jejich fyzické síly.
Způsob hraní:
Monkové jsou charakterističtí svými rychlými tváří v tvář (melle) útoky. Také využívají techniku získávání magických sil a následovném okouzlení nepřátel. Samotářský mnich používá tetování namísto lehkého brnění a bojuje vybavením k blízkému kontaktu, kdy zatímco uhýbá nepřátelským útokům, sám způsobuje hrozivou škodu. Ve skupině je Mnich užitečný hlavě v rychlých a devastujících útocích.


Destroyer (Ničitel)
Vyvinutý z Orc Raidera je Destroyer expertem na boj, který vždy stojí v předních liniích na bojišti. Používá whirlwind k rozdrcení nepřátel. Bojuje neúnavně a beze strachu dokud nejsou všichni nepřátele poraženi. Destroyer má kolem sebe auru, která zahání jeho nepřátele na útěk, ze strachu k němu.


Tyrant (Tyran)
Tyrant využívá zbraně, která pomáhá jeho osobnímu Tangsu. Je vrcholným studentem chrámu síly a ohně. Tyrant je známý užitím takových technik, jako například Force Buster, která odpálí obrovskou energii, se kterou pak Tyrant zaútoči na víc nepřátel, Burning Fist, jejíž pomocí udeří ohnivou pěstí, nebo Punch of Doom, která způsobí extrémní poškození nepříteli, zatímco ale spotřebuje hodně fyzické síly.


Titan (Titán)
Ovládající obrovský meč nebo sekeru, tento Orkský válečný hrdina zadupe své nepřátele bez výjimky do země.


Grand Khavatari (Velký Khavatari)
Říká se že nejvýš kněží Kláštera Ohně ovládají sílu, která se směle může měřit se silou Titánů. Tito mistrovští Tyranti mají schopnosti předtím neviděné u Titánů, sledující skutečnou fyzickou zdatnost. Tito oddaní a talentovaní bojovníci, kterým je udělen titul Grand Khavatari, jsou mistři Tangsu a dávají přednost tetováním před těžkopádným brněním.




Ork mystic (Orkský mystik)
Orc mystic je žákem knězů v chrámu síly a ohně. Narozdíl od Paagrio Monks, kteří jsou vybírání ze silných válečníků aby byli trénováni k cestě kněze i válečníka zároveň, Ork Mystic byl poslán do chrámu velmi mlád. Neučí se pouze o bozích ohně a síly, je také zasvěcován do unikátního systému kouzel, který mají pouze Orkové. Všichni Orc Mystic získají základní bojový trénink.
Způsob hraní:
Ačkoliv se Orc Mystic plete do magie a kouzlení, kvůli své veliké síle a útočnému nadání se uplatňuje hlavně ve fyzickém souboji. Jejich hlavní způsob lovení nepřátel spočívá v užívání Icy Flame (ledového plamenu) a Soul Cry (nářek duše). Když už se jejich HP blíží k nule začínají absorbovat nepřátelské HP užitím Blood Feast (krvavá hostina) k navrácení svých fyzických sil.


Orc Shaman (Orkský šaman)
Orc Mystic, který byl požehnán bohem ohně se může stát Orc Shamanem. Mystic může posilnit Válečníky, kteří jdou do boje, širokou škálou kouzel, která vylepšuje jejich válečné schopnosti. Může také proklet nepřátele. Je jen málo horších věcí, než je pohled na orkskou armádu, se Shamanem ve svých řadách.
Způsob hraní:
Orc Shaman poskytuje rozsáhlou podporu ve skupinách – kouzlení užitečných kouzel a léčení ostatních. Může také kouzlit mocné kletby na nepřátele během bitev a dokonce mají i nějaké zkušenosti ve fyzickém souboji.


Overlord (Absolutní vládce)
Overlord je Shaman, který je kandidátem na vůdce kmene. Vytváří si vlastní klany a může klanovým členům poskytovat své rozsáhlé magické schopnosti. Overlord využívá schopnost Seal of Winter, která snižuje rychlost útoku blízkých nepřátel a Sight of Paagrio, která zvyšuje přesnost útoků členů svého klanu.


Warcryer
Warcryer je Shaman, který získal zvláštní trénink ve válečných písních, které jsou na vrcholu Orkského kouzelného systému. Podporuje své spojence těmito písněmi s magickými účinkem. Warcryer je velkou výhodou ve skupinových bitvách, díky jeho znalosti Chant of Fury, která zvyšuje rychlost útoku členů jeho skupiny, stejně tak jako Chant of Evasion, která zvyšuje schopnost úhybu.


Dominator (Vládce)
Orkové, kteří si uvědomili moc taktiky, Dominátoři, jsou přirozenými vůdci a strátégy. Titul Dominator je udělený pouze nejsilnějším Overlordům, kteří vedou pyšné válečníky, kteří by skočili z útesu bez nejmenšího zaváhání ohledně jejich vítězství.


Doomcryer (Prorok zkázy)
Na vrcholu Orkského kouzelnictví leží válečné písně, zvláštní nápěvy ve formě písní. Doomcryer je warcryer, jež je perfektně plynulý ve válečných písních, které valí zánik na nepřátele. Pouhými slovy léčí spojenecké síly a s nápěvy obdařenými mocnými magickými silami zvyšují morálku a proklíná nepřátele.

Dwarf

"Maphr vštípila ducha země do třetí formy, která byla vytvořena. A tak byla stvořena rasa trpaslíků."


Trpaslíci jsou rasou země, obdařenou velkou fyzickou sílou a zálibou ve vyrábění předmětů. Potom co byla nejsilnější rasa v zemi, obrové, poražena, snažili se trpaslíci vetřít do přízně vždy nejsilnějšího vladaře v zemi. Výsledkem bylo, že se stali izolovanou rasou-neoblíbeni pro jejich hamižnou náturu. Hierarchické uspořádání jejich společnosti je přirovnáváno k uspořádání velkých obchodních společností. Trpaslíci jsou také stále velice uznáváni pro jejich obchodní a organizační schopnosti Základní dělení trpaslíků je na Scavengers, kteří hledají a získávají základní materiál; a na Artisans, kteří pak z tohoto materiálu vyrábějí výrobky.

Zvláštní schopnosti Trpaslíků:
Trpaslíci toho v batohu unesou mnohem více než ostatní národy.

Základní vlastnosti Trpaslíků:
Trpaslíci kromě své ohromné síly v ničem jiném nevynikají.




Trpasličí vesnice
Trpasličí pevnost je vesnice schovaná v horách, izolovaná od okolního světa. Trpaslíci uctívají boha země jménem Maphr. Svatyně Maphra vypadá velmi jednoduše a prostě. Socha Luciena, zabijáka červů, která stojí uprostřed vesnice na náměstí, slouží k uctění Luciena, statečného válečníka, který zničil strach nahánějící příšery. Trpaslíci se narodí ve vesnici, podnikají cesty do okolního světa a sbírají materiál potřebný pro jejich řemeslo. Často se vracejí do vesnice aby zde pilně pracovali na tvorbě působivých předmětů.






Trpaslík - bojovník
Všichni dospělí trpaslíci jsou členy cechu výrobců. Ze začátku jsou z nich učni, kteří se učí jak získávat všechen potřebný materiál, aby z něj pak mohli vyrábět nejrozličnější zbraně, štíty, nástroje a obléhací stroje.
Styl hraní: Narozdíl od ostatních válečníků, hlavní zaměření trpaslíků není boj muže proti muži. Jejich hlavní dovedností je totiž získávání materiálu a výroba předmětů. Jejich značná fyzická síla je však přesto činí vynikajícími "tanky" do party.

Vlastnost INT STR CON MEN DEX WIT
Hodnota 20 39 45 27 29 10



SCAVENGER (Sběrač)
Scavenger Cech Výrobců učí trpaslíky dvěma specializacím. Prvním jsou Scavengers, kteří křižují světem a shromažďují materiál potřebný na výrobu předmětů. Proto jsou také cvičeni v umění boje, aby se mohli vypořádat s nebezpečími, které jim jejich dlouhé výpravy mohou připravit.

Herní styl: Scavenger je vyučený trpaslický bojovník. Pokud se trpaslík vyučí na Scavegera, jeho pracovním zaměřením bude získávaní předmětů a materiálu z těl padlých nepřátel.


ARTISAN (Řemeslník)
ARTISAN Raději než výpravy za dobrodružstvími, Artisani zůstávají doma v dílně a kutí předměty z materiálů nashromážděný Scavengerama a Bounty Hunterama . Když už se ale musí účastnit boje, dokážou si vykouzlit účinnou pomoc.

Herní styl: Artisani se specializují na výrobu. Právě proto dokáží jako jediní v boji ovládat válečné stroje. Artisani mají obstojné útočné a obranné schopnosti a jsou často viděni bojovat bok po boku s jejich válečnými stroji.


BOUNTY  HUNTER (Lovec cenností)
bounty hunter Bounty Hunter je veterán známý pro svou schopnost opatřit téměř cokoliv. Dokonce se o něm říká, že dokáže sehnat i dračí šupiny. V boji Bounty Hunter mistrně ovládá Whirlwind. Díky jeho dlouholetým zkušenostem je také velice schopným obchodníkem.


WARSMITH (Válečný kovář)
Warsmith Warsmith je schopný vyrábět věci tak profesionálně a precizně, že se o tom Artisané můžou nechat jen zdát. Kvůli jeho dovednosti ve stavbě obléhacích strojů je oblíben u vladařských dvorů ze všech končin světa. Kromě schopnosti Whirlwind je také velice zkušený ve všem, co se týká výroby předmětů.


Hledač pokladů (Fortune seeker)
Fortune Seeker je Bounty Hunter, který má nejlepší sběratelské schopnosti. Není žádný přesvědčivý důkaz, ale říká se že hledači pokladů jsou schopní vytrhnout vous z kníru Valky. Ačkoliv legenda o velkém množství Fortune Seekerů byla nepotvrzena, nedávný návrat několika Bounty Hunterů ze zdánlivě nemožné cesty podporuje pověsti o návratu Fortune Seekerů


Maestro (Mistr)
Mistrným řemeslníkům, kteří mají neobyčejné schopnosti, jsou udělovány tituly Maestro. Dokonce i ve spolcích mezi vůdci a staršími je ten, který je nazýván Masetrem velmi vzácný. Jejich vzkříšení bylo považováno za nemožné, kvůli ztrátě představivosti starobylých Trpasličích řemeslníků, ale několik ,v poslední době vrátivších se Warsmithů, znovu předvedlo starodávné nadpřirozené schopnosti o kterých se věřilo že byly ztraceny.

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek